Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

duminică, 12 august 2012

Jocurile Olimpice 2012


Jocurile Olimpice...doar despre asta s-a vorbit în ultima vreme(dar se merită).
De când eram mică îmi plăcea să le urmăresc la TV(mai ales gimnastica) şi,desigur,susţineam România.
Anul acesta Jocurile Olimpice au fost organizate destul de bine(nu ştiu dacă au trecut de aşteptările unora,dar asta e părerea mea).
Câteva lucruri despre JO:

  • Londra e singurul oraş în care s-a organizat a3a oară (fiind un record mondial)
Chestia asta am citit-o de mii de ori... :))

Aici găseşti multe informaţii despre JO (şi eu am citit câte ceva).

  • în clasamentul medaliilor,pe primele 3 locuri sunt:
  1. SUA(102 medalii); 
  2. China(87 medalii);
  3. Marea Britanie(62 medalii).
Voi ştiţi lucruri interesante despre JO? Dacă DA,atunci spuneţi-mi şi mie(într-un comentariu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: