Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

luni, 27 august 2012

Aer de toamnă

 În sfârşit....plouă!!! După atât de mult timp de soare,de căldură,plouă.E o adevărata binecuvântare...
 Ploaia m-a făcut să mă simt bine(mi se întâmplă de obicei acest lucru când plouă),să fiu mai liniştită...E un fel de simţ al vremii care ne influenţează starea,doar nu degeaba se spune că ne simţim bine sau rău din cauza vremii...
 Însă,ploaia e şi un semn al schimbării.Şi anume,se apropie toamna,începe şcoala(mai puţin de 2 săptămani) şi unele lucruri se aşează la locul lor deoarece agitaţia verii încetează.Cât mai e din vacanţă,o să mă bucur de ea pregătindu-mă pentru liceu şi pentru schimbărie care vin ca "bonus".
 Mi-am spus că e timpul să schimb desingnul blogului şi am făcut-o.Era şi timpul...deja vara se terminase ieri pentru că azi-dimineaţa era cu totul altă atmosferă.
 Sper ca şi voi să vă simţiţi la fel de bine ca mine chiar dacă se schimbă vremea şi se termină vacanţa,doar ştiţi cum e:"Fiecare sfârşit e un nou început."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: