Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

vineri, 24 august 2012

Cum percep Timpul

  Cu toate că sunt pe profil real,am câteva concluzi mai puţin "reale",care se înclină spre "uman".Printrea astea se numără şi timpul.

  Timpul ştie fiecare ce înseamnă,atât ca durată  fixă(secundă,minut,oră) cât şi ca durată sentimentala.Prin acestă durată eu mă refer la cum trăim noi "timpul".De exemplu:când avem emoţii,suntem nerăbdători,secundele trec foooarte greu,minutele şi mai şi,şi tot aşa(scuzaţi repetiţia).Când suntem fericiţi,timpul parcă trece de 2-3 ori mai repede...Ştiu că,din punct de vedere ştiinţific,în orice situaţie secunda e aceaşi,minutul are tot 60 de secunde,chiar dacă suntem happy sau sad.Însă sufletul nostru percepe timpul în funcţie de sentimente.Şi ştiu că fiecare dintre noi a observat(poate inconştient) aceste lucruri,pentru că,de multe ori am auzit:"cele mai lungi secunde din viaţa mea","cel mai scurt minut","cea mai lungă oră...".
  Ştiu că,real timpul trece minut cu minut ritmatic,însă ireal este simţit diferit şi cred că şi asta contează.Câteodată e mai bine ca timpul să treacă mai repede sau mai încet,dar cred că trebuie să ne bucurăm de fiecare clipă a vieţii pentru că şi minutele ce trec extrem de greu,ne deranjează,pot fi plăcute.
Nu ştiu cum s-a ajuns la termenul de "timp",cum s-au calculat duratele temporale şi ce înseamnă cu adevărat "timpul",însă probabil are rostul lui,aşa că:să ne bucurăm de Timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: