Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

joi, 16 august 2012

Ce este Coincidenţa???

 Oare ce înseamnă coincidenţele?!    
Adică le întâlnim mereu,poate chiar zilnic pentru că de cele mai multe ori nu le bagăm în seamă,nu suntem atenţi la micile detalii care în viitor pot însemna mult mai mult decât par...Eu sunt sigură că o coincidenţă întot deauna e un semn,semnifică ceva.Adică,dacă nu ar însemna ceva,de ce să se mai întâmple???
Astăzi am descoperit cel puţin vreo 3 coincidenţe(nu am stat să le număr
 :)) ).Şi aşa în fiecare zi,doar că nu sunt atentă şi aşa cred că fac toţi(sau cel puţin majoritatea dintre noi).Oricum,misunea noastră(să îi zic aşa) nu este să decoperim coincidenţa,ci să decoperim ce înseamna...Poate că v-a, pus pe gânduri,poate că vă gândiţi la vreo întâmplare numită "coincidenţă" sau poate că nu.Dacă nu v-aţi gândit înseamnă că nu aţi observat detaliile alea mici care vă puneau pe gânduri.Însă sunt sigură că majoritatea oamenilor au întălnit în viaţa lor măcar o coincidenţă(pe care au observat-o,căci sunt mii şi mii).Mulţi cred că aceste întămplări sunt doar "coincidenţe",dar după părerea mea e total greşit.Trebuie să privim printre rânduri şi să încercăm să înţelegem fiecare întâmplare de genul acesta şi să-i aflăm sensul pentru că ne-ar face viaţa mai uşoară.
În DEX,acest cuvânt pe care l-am scris de vreo 20 de ori(aici) se descrie astfel:
  COINCIDÉNȚĂcoincidențe, s.f. Faptul de a coincide; potrivire (întâmplătoare) a două lucruri, evenimente, fapte etc. [Pr. : co-in-] – Din fr. coïncidence
sursa:http://dex-online.ro
Asta-i partea obiectivă,dar partea subiectivă ar fi cam aşa:
 COINCIDÉNȚĂ-întâmplare care trebuie să ne pună pe gânduri,deoarece un lucru nu se face de 2 ori (sau mai multe) fără să însemne ceva!(e stric părerea mea).
Mie îmi plac întâmplările de acest fel,de multe ori mă amuză şi poate că se întâmplă să pară că nu înseamnă decât o acţiune obişnuită(dar există ceva cu adevărat obişnuit?),dar e mai mult de atât...
Scriind astea am găsit câte ceva pe net:

http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5132
merită citit,nu v-a pus pe gânduri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: