Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

luni, 20 august 2012

Învaţă atât de la tine cât şi de la alţii!

Să înveţi din propriile greşeli mi se pare mult mai mult decât un lucru bun...
Dar,dacă învăţăm din greselile altora??? Nimic nu ar fi greşit...
Păi,dacă stăm să ne gândim,dacă cineva face o greşeală,clar că TU nu vrei s-o repeţi.Astfel învăţăm din greşelile altora,învăţăm să ne ferim de ceea ce li s-a întâmplat lor şi poate ferindu-ne de greşelile astea,simţim sentimentul de "mai bine,mai curat" sau numit mai pe înţeles,un sentiment de mulţumire că am făcut ceea ce trebuie,ce altcineva nu a făcut şi poate că o să înveţe de la noi să facă la fel(chiar dacă înainte am învăţat noi să nu facem ca ei).
Nu prea ştiu cum să mă exprim corect legat de această tema,dar sper că aţi înţeles ce vreau să zic.Ideea de a vă spune astea mi-a venit când cineva a făcut nişte lucruri care m-au făcut să spun(în gând):Eu nu o să fac aşa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: