Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

duminică, 1 iulie 2012

Vorbind cu...robotul

Vorbeam azi cu prietenii şi nu ştiu cum mi-am amintit de o fază amuzantă în care eu am fost victima.Era tot aşa,o zi în care aveam chef de stat cu prietenii şi am sunat la fiecare să-i invoc la distracţie.Sun o fată şi dialogul "dintre noi" (pun în ghilimele pentru că e ceva diferit) sună cam aşa:
Ea:Alo,cine-i la telefon?
Eu:Sunt eu,ce faci tu?
Ea:A,tu erai?
Eu:Da' cine credeai?
Nu mai ştiu ce am zis apoi:
Ea:Bine,nu mai pot vorbi,pa!
Apoi:TTTÂÂÂNNNCCC!
Abia după tâmpenia aia de semnal sonor am realizat că am vorbit cu...robotul.Prietena mea s-a ţinut de glume şi nu ştiu cum de i-a venit ideea aceasta.Oricum a fost o fază SUPER! Şi alţi prieteni au păţit-o când au sunat-o...Să-i fie ruşine că ne "mănâncă" minutele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: