Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

marți, 3 iulie 2012

Muzica între veşnic şi trecător

  Muzica face parte din viaţa oricui...Este unul dintre cele mai frumose lucruri pe care ni le oferă viaţa (desigur,prin oameni).Unii fac muzică,alţii ascultă şi alţii le fac pe amândouă.Aşa funcţionează muzica...Ei bine,şi muzica e diversificată,clasată pe genuri şi solişti.Unii ascultă doar anumite genuri muzicale şi pe altele deloc (le detestă).
  Eu nu fac aşa.Pentru mine nu contează din ce gen muzical face parte melodia care o ascult şi îmi place.Contează dacă sună bine şi e "suportabilă" (să îi zic aşa).Mulţi spun:"Cum poţi să asculţi şi pop şi hip-hop?" Dar ce e greşit în asta? Eu zic că nimic...
  Totuşi există anumite criterii în care poţi clasifica melodiile.Un cântec cu adevărat bun,nu contează cât de vechi e sau că nu mai e difuzat la tv sau radio.Melodiile cu adevărat bune se ascultă şi după 100 sau 1000 de ani de la lansare.De vreo 2 ani ascult muzică foarte des...Şi mă bucur că am găsit pe Youtube sau alte site-uri de pe net muzică bună,atât romanescă cât şi străină,pe care vrei să o tot asculţi.În prezent muzica e în mare parte comercială (adică se cântă pentru bani),însă există şi solişti care nu cântă pentru un preţ neapărat,care cântă din suflet pentru suflet.Muzica e pentru suflet,ca să te facă să te simţi bine.
  Eu ascult muzică,poate chiar şi din anii '90 sau mai demult dar şi muzică din prezent.Melodiile care sunt numite hituri dar peste un an-doi nu se mai ascultă la radiouri sau tv(care de obicei,caută doar ce e nou nu bun),sunt hituri doar cu numele.Şi de obicei melodiile astea se uită şi peste câţiva ani nu o mai ascultă nimeni.
  Muzica nu o să moară niciodată dar întotdeauna o să fie clasată în muzică bună (netrecătoare) şi muzică de sezon (să îi zic aşa,trecătoare).Muzica nu are "reguli de utilizare" sau restricţii aşa că fiecare e liber să asculte ce îi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: