Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

luni, 16 iulie 2012

Pro defect! Contra efect!

                                                               
M-am tot gândit în ultimele zile la asta:"Defectul face diferenţa,nu efectul!"
Cum le definesc eu:
defectul=ceea ce urâm la cineva/ceva,ne deranjează
efectul=aici mă refer la minciună,photoshop şi alte chestii care transformă "normalul" în ceva "deosebit"
Păi,acest efect ce avantaje are?Ce rost mai are?E doar pentru vânzare şi mândrie?
Dacă e aşa...mai bine lipsă!
Defectul de multe ori oamenii îl văd ca pe ceva care ne face să gândim de rău (de exemplu:"Ai văzut-o pe fata aceea?Are ochii aşa de ciudaţi...)Acest mic defect defapt e doar o mare diferenţă.Şi această diferenţă ne distanţează.Aceste diferenţieri ar trebui oprite,dar fiecare are proprile opinii...
Poate că nu aţi înţeles ce vreau eu să zic cu asta,dar ceea ce vreau să demonstrez este că:
Un efect nu te face diferit într-un mod bun.E adevărat că o să creeze anumite satisfacţii dar sunt artificiale.Însă un defect te poate face mai frumos.Sentimentul de "sunt diferit/ă" nu trebuie să ne deranjeze.Micile defecte sunt întotdeauna cool :P 
P.S.:scuzati ca nu am mai postat demult,dar totusi e vacanta si am aflat si unde am intrat la liceu. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: