Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

luni, 2 iulie 2012

Trecut-Prezent-Viitor

  Toată lumea zice:"Timpul trece,se schimbă TOT..."
  Eu zic:"Timpul trece...dar nu reuşeşte să schimbe aproape nimic!"
Şi acesă afirmaţie nu o zic doar aşa...M-am gândit mult timp la asta şi am tras nişte concluzii...
Ca să fiu mai explicită,încerc să vă spun şi vouă de ce cred eu că timpul nu schimbă prea multe.
  Desigur viitorul aduce inovaţii care pentru majoritatea oamenilor înseamnă,neapărat o schimbare.Pentru mine,nu deoarece în trecut,să zic,ziarul era o noutate,ceva ce părea "imposibil",aşa cum părea şi internetul,nu cu mult timp în urmă.În trecut,radioul,ziarul,telegraful(şi alte lucruri care poate se mai folosesc sau nu) erau inovaţii,deci schimbau lumea,o modernizau.Acum sunt nişte lucruri banale,dar şi atunci când aceste lucruri banale erau în perioada lor de graţie,existau lucruri banale,cum e o mătură,un creion,o scrisoare,etc.(lucruri care la vremea lor erau tot inovaţii).Deci,teoria că lucrurile noi schimbă extraordinar viitorul,o situez undeva departe de adevăr.
  Altă afirmaţie care o consider falsă este că mulţi spun că numai acum,în prezent relaţiile dintre oameni sunt ciudate.De parcă în trecut,sau în trecutul trecutului(sper că înţelegeţi cuvintele mele încurcate) nu existau relaţii complicate (să le zic aşa).Total FALS! Şi în trecut se înşelau unii pe alţi sau se întâmpla mai ştiu eu ce...
  Şi mai e şi chestia asta,în care unii zic:"Pe vremea mea nu era aşa,nici la şcoală,nici acasă,nici pe stradă..." Dar cum era?Oamenii erau verzi sau gri?!(scuzaţi-mi iesirea "din comun":)) ).Bine,sunt de acord că mai demult respectul era ridicat la un alt nivel,dar nu e de vină timpul (daţi-vă voi seama cine sunt vinovaţii)...
  Păi mai sunt şi alte afirmaţii pe care,cel puţin eu,le consider false,legate de diferenţa dintre trecut-prezent-viitor.Şi chiar dacă timpul schimbă ceva,factorii negatividin jurul nostru (care din păcate tot cresc)  influenţează aceste schimbări.Problema principală,consider eu,este că aproape toată lumea vede viitorul ca fiind "mai rău" în loc să îl vadă în "mai bine" şi aşa era şi mai demult (adică cei din trecut vedeau prezentul "mai rău").Şi mai pot spune că cei care afirmă cu tărie că în trecut era mai bine,să se mai gândească deoarece nu a trăit atunci şi nu are de unde să ştie cum era atunci.
  Diferenţa dintre TRECUT-PREZENT şi VIITOR nu trebuie catalogată ca "mai bine" sau "mai rău".Termenul corect dintre timpuri este "diferenţa",deci între azi şi mâine nu e "mai rău",e "diferit"(o diferenţă cu bune şi rele).   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: