Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

duminică, 1 iulie 2012

Dintr-o întâmplare

Să vezi ceva într-o zi şi să ţi se pară banal dar în viitor să îţi placă...Cam aceasta este ideea principală a ceea ce voi scrie acum.
De multe ori mi s-a întâmplat să deschid TV-ul şi să mut de pe un canal pe altul.Găsesc un film,văd doar o secvenţă şi mut mai departe fiindcă mi se pare banală.Mai încolo mă hotărăsc să văd un film şi rămân surprinsă că o secvenţă din acel film îmi pare cunoscută.Spun:"De unde ştiu asta?",mă uit mai departe şi-mi amintesc ziua aceea în care am văzut acea secvenţă,care mi s-a părut stupidă.
Printr-o întâmplare am descoperit k-dramele.Primul serial de acest gen pe care l-am văzut a fost super.Coloana sonoră a acestui film a fost bazată în mare parte pe o trupa k-pop a cărui lider e chiar unul dintre actorii principali.După ce am văzut întreg serialul,sora mea a găsit pe net informaţii despre acest film.În acest timp,deja ascultam muzica celor de la Ss501 (trupa de care am discutat) şi mi se părea chiar bună.Ei bine,informaţiile acelea despre serial spuneau că într-un anumit episod apare trupa...Atunci am zis că nu-i adevărat,eu nu i-am văzut şi doar am văzut toate episoadele.Caut epidoul cu pricina şi...văd trupa cântând într-un club din serial.

Adică eu,care sunt foarte atentă,să ratez aşa ceva?!
Astfel mi-am dat seama

Am mai păţit aşa cu mai multe filme,dar asta o fost chiar o fază funny.


De multe ori mi se întâmplă să ascult o melodie şi să îmi doresc să o ascult.Dar întâmpin o problemă,şi anume să nu ştiu nici solistul/trupa şi nici numele melodiei...
Mai demult mergeam la lecţii de dans şi la încălzire instructorul ne punea o melodie super.Pe atunci nu aveam netul acasă şi nici nu prea ascultam muzică,dar îmi plăcea melodia.
Acum câteva zile ascultam muzică pe U tv şi de la melodie la melodie ajunge rândul unei melodii cunoscute.Atunci am zis că asta e melodia pe care o căutam.Asta chiar a fost o întâmplare faină.Apropo melodia e asta:
http://www.youtube.com/watch?v=o314ZqHp1-0
  Cred că fiecare păţeşte genul acesta de întâmplare...Şi chiar dacă într-un anume timp ni se pare enervant,devine amuzant! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: