Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

vineri, 2 noiembrie 2012

Şi reclamele au o parte bună :D

  Reclamele sunt,de multe ori,cele mai enervante chestii ce ţin de TV şi trebuie să recunosc că şi pe mine mă enervează(mai ales când chiar îmi place ceea ce urmăresc).Sunt şi momente când ai nevoie de reclame,de exemplu când ţi-e foame sau când trebuie să mergi la baie...
  Ei bine,chiar dacă sunt cum sunt,există câteva reclame care îmi plac,fie că e vorba de melodiia reclamei fie că e vorba de povestea formată în acea mică,scurtă reclama.
Uite aici câteva dintre reclamele pe care îmi place să le urmăresc(chair dacă publicitatea e nasoală):
 
 
 
Astea sunt preferatele mele:pline de viaţă,zâmbete şi optimism.Vouă care vă plac? 
 

2 comentarii:

  1. da dar cand vezi o reclama de 1000 de ori te saturi:-L
    sau atunci cand e un film si apare ceva interesaaant si deodata booom dupa reclama, sau auzim povestea...dupa o scurta reclama pe naiba dureaza o gramada mai mult dureaza reclama decat filmu:-L sau atunci cand intri pe un site si o gramada de casute cu o droaie de reclame tampite:-w eu nu le suport...dar ai dreptate unele imi plac si mie;))

    RăspundețiȘtergere
  2. știu,eu am încercat să le caut o parte bună,dar în timpul a ceva ce urmăresc la tv nu le suport decât dacă vreau să fac ceva în timpul acela,iar pe net,ce să mai zic...

    RăspundețiȘtergere

Dă-ţi cu părerea: