Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

vineri, 2 noiembrie 2012

adevăratul sens al ADEVĂRULUI

 Într-o lume în care minciuna e baza societăţii,mă gândeam  şi eu la 11 noaptea cum să fiu cât mai sinceră.
E atât de uşor să fiu EU,fără să folosesc cuvinte care nu-mi plac doar pentru că o fac alţii(cum e de exmplu:-servus-),fără să copiezi fel de fel de idei,de gânduri,fiind doar eu,pentru că orice faci cu falsitate,tot minciună este..
 Dar NU, de ce să fac asta dacă mi-e de-ajuns să-mi las degetele pe tastaură,privirea înainte şi imaginaţia,gândurile libere..E mult prea uşor ca să mă plâng,e foarte uşor să fii sincer,unic,cum vrei tu,dar totuşi e foarte greu să te abţii din când în când de la minciună,de la falsa perfecţiune,pe care doar tu ţi-o creezi.Însă acel "dar totuşi" de mai sus trebuie schimbat în sinceritate,nu absolută,dar SINCERITATE.
 Când scriu aici mi-e aşa de uşor să fiu eu,doar eu, cu imperfecţiuniile mele,greşelile gramaticale şi exprimare incorectă,dar cu acelaşi mesaj pe care mintea mea le vrea împărtăşite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: