Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Chestii care mă enervează #1

 
  1. stressul care apare când e un eveniment important,sau un examen.
  2. playback-ul,acum se face şi la concerte "live",ce să mai zic de emisiuni în direct.
  3. rănirea orgoliului.
  4. photoshopul,sau mai bine spus,"perfecţiunea falsă".
  5. faptul că muzica a devenit un lucru comercial,sau mai pe romaneşte,se cântă pentru bani şi-atât!
  6. irosirea timpului aiurea.
  7. mâncarea făcută în condiţii neigienice.
  8. repetarea aceleaşi ideei de mii de ori,când spui ceva.
  9. un plan pentru viitor,la care te pregăteşti,care se anulează.
  10. discriminarea.
  11. banii,banii şi iar banii.
  12. machiajul în exces.  

7 comentarii:

  1. Sigur :) !
    Te-am adaugat in blogroll si acum te urmaresc , ai un blog interesant :3 . Daca iti place blogul meu , ma poti urmari , te rog :o3 ?
    Iti dau un mic sfat - mai scapa din cateva widgeturi gen ceas si calendar si accentueaza ce e mai important - gen arhiva :) .
    O zi frumoasa >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de sfat! o sa-ti adaug si eu blogul in blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gandesti ca mine sau eu ca tine fiindca ma enerveaza aceleasi lucruri. As mai adauga listei si nepunctualitatea mai ales cand e frig si trebuie sa astepti sau cand ajungi la locul de intalnire si iti spun ca nu mai vin. Imi place blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate :) nepunctualitatea e chiar enervantă...

      Ștergere
  4. si pe mine ma enerveaza unele lucruri din ce spui tu...dar sti si eu am obiceiul cand povestesc ceva sa zic "sti si...sti ca":))

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici ai punctat perfect. Pe lângă astea, am observat că mă enervează la culme zgomotele inutile făcute de persoanele pe care nu le suport. *gen trântitul pixului pe bancă de o grămadă de ori*

    RăspundețiȘtergere

Dă-ţi cu părerea: