Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

marți, 11 septembrie 2012

Lumea e a mea..

De când am ascultat prima dată acest cântec mi-a plăcut.Nu puteam să nu îl postez.Versurile sunt foarte faine,mai ales când ajungi la refren.Lumea e a mea,e şi a ta,e a tuturor să ne bucurăm de ea!
 
     Şi-acum versurile:
Visele mi se strivesc,
Sub viaţa ce nu o trăiesc,
Daţi-mi un bilet doar dus,
Era tot ce-aveam de spus,
Viaşa avea doar două stele,
Ai făcut tu cinci din ele,
De când pe tine te am,
Ploaia-mi intra doar in spam.
 
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, mâine-un început,
Cât de mare ar părea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Dacă în palma mea stă inima ta,
Lumea e a mea.
 
  Casa mea n-are pereţi,
Ferestrele sunt dimineţi,
Şi cu share-ul în orice zi,
Ca şi cum mâine n-ar fi,
Poate-s mic în lumea lor,
Dar am învăţat să zbor,
Când simt că mă prăbuşesc,
Bat în lemn ş-apoi zâmbesc.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: