Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

marți, 11 septembrie 2012

La-nceput de septembrie

 Am avut parte de câteva zile minunate ca vreme:puţin mai frig ca înainte,soare strălucitor dar nu prea puternic,cer de vara dar adiere de toamnă.Atât de frumos încât m-a convins să mai ies pe apară şi pur şi simplu să stau,să privesc..
 În mintea mea sunt sentimente amestecate:nerăbdare dar şi bucuria trăirii fiecărei clipe,iubire de natură,spontaneitate şi multe alte.Toamna pentru mine nu a venit pur şi simplu.Mi-a adus o mulţime de stări printre care şi somnul.Acum casc mai des şi mă culc mai devreme(se vede că vacanţa e pe sfârşite).
 Vacanţa trebuia să se încheie pe 9 septembrie însă a fost amânata până pe 16. E bine şi aşa,eu încă nu mi-am terminat pregătirile(dar nici nu mă grăbesc,o să vină toate de la sine).Însă de-acum o să fie numai schimbări,e deajuns să spun un cuvânt şi o să vă daţi seama.Acel cuvânt este "liceul".În fine,fie ce-o fi,oricum o să meargă lucrurile bine (adică cui nu i-au plăcut anii de liceu).
 PS: îmi pare rău că nu am mai postat demult,din 28 august...off cât a trecut de-atunci dar o dată cu septembrie au apărut alte lucruri pe care le-am avut de făcut,cum ar fi:pregătirea murăturilor şi a zacuştei,ce zi a fost..plină cu legume :)) 
Aaa...şi poza e una făcută de mine,mai demult... a fost unul din răsăriturile mele preferate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: