Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

marți, 18 septembrie 2012

Ghilimelele,stăpânele sentimentelor false

N-am mai postat... asta e,n-am ce face!Am început liceul  care e destul de OK(putea fi și mai rău și mai bine așa că :D).Nu pot să zic că e diferit față de așteptările mele deoarece nu am încercat să-mi imaginez cum va fi deoarece imi place să las lucrurile să se așeze așa cum trebuie,toate la timpul lor. Vorbesc eu mult și bine dar e numai începutul...
În fine,cum spuneam să vină toate când le e timpul așa că să vă spun la ce m-am gândit în ultimul timp (am  uitat câteva lucruri,sper să-mi aduc aminte).
Azi am auzit că râsul îngrașa sau că slăbește...What?! Cui îi pasă dacă ești fericit.
Și încă o chestie mai e și asta:
De exemplu e ziua cuiva și vrei să-i spui: "La mulți ani!" sau poate spui cuiva "Te iubesc!",dacă o spui cu vocea este ușor să-ți dai seama cât de sincer este mesajul dar dacă este transmis prin scris,spus prin ghilimele așa: "Bla Bla Bla" sau spus liber :Bla Bla Bla.Poate că pare că e același lucru dar cel puțin pentru mine nu e.Să spun de ce: ghilimelele se folosesc de obicei când copiezi ceva dintr-un text bla bla bla (chestii de gramatică) și fiind așa trasmințând un sentiment sau o stare prin ghilimele,mesajul este copiat și nu pare manifestat liber ci scos cu forța.Mulți nu gândesc ca mine dar sper ca sentimentele adevărate să nu fie înțelese gresit din cauza lor: "" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: