Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

sâmbătă, 30 iunie 2012

Lista pentru vacanţă...

Cred că fiecare îşi doreşte să vadă lumea,dintr-un capăt în altul (chiar dacă planeta e rotundă,are capete :)) ).Vacanţele sunt cele mai bune pentru aşa ceva,o adevărata oportunitate...Eu,aş vrea să văd muulte locuri din această lume în care trăim,chiar multe.
Şi nu spun numai că vreau,o să o fac,dar puţin mai încolo...Aş vrea să simt parfumurile franceze,să mănanc delicatese italiene,să fotografiez tot ceea ce merita şi poate că dacă aş continua nu m-aş mai opri...
Dacă aş face o listă (pe care chiar o fac,acum) cu locurile pe care vreau să le vizitez,cu siguranţă arată aşa:
  • Elveţia
   Ceea ce m-a atras la această ţară este o ţară independentă,înfloritoare,mare producătoare de ceasuri(accesoriul meu preferat) şi ciocolată IAMYYY!  
  • Franţa
  Parisul, numit şi "oraşul iubirii" este cu adevărat merveilleux.Cu turnul Eiffel (ştiu că la construcţia lui au participat şi romani), multe parfumuri şi-o limbă foarte frumoasă
  • Italia
 La ţara asta îmi place ritmul alert al vorbirii (şi accentele),gama largă a gastronomiei şi atracţiile turistice.Roma şi Veneţia,cu siguranţă o să le vizitez!
  • Anglia
Londra,un oraş superb.Mă atrage eleganţa acestui oraş,şi în mare parte a ţării şi desigur,renumitul BingBang.
  • Korea de Sud , Japonia şi China
Îmi plac filmele şi muzica lor.Filmele transmit sentimentele puternic,dinamic.Poate că nici nu mai are rost să spun ce vreau să văd din China...ce altceva decât Marele Zid Chinezesc ( se vede de pe Lună) Din Japonia aş vrea să văd Turnul roşu din Tokyo şi din Korea oraşul Seul.
 
      

                                                                                                                                                                                                                                                     




Acestea sunt doar...să zic 10% din ţările pe care le voi vizita,însă timpul trece şi mă dor degetele de la "prea mult tastat" :))       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: