Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

vineri, 29 iunie 2012

E timpul absolventilor!

Vacanţa a început,pentru majoritatea e super,însă pentru cei care au terminat a8a (aici mă încadrez şi eu) şi cei de-a12a e o etapă dificilă.Abia am terminat cu examenele (care au fost destul de rele, cu stress si complicaţii aiurea).Acum urmează înscrierile la anumite licee sau facultăţi şi abia apoi începe adevărata vacanţă.În momentul cand tre ştii "aşezat" la un liceu/facultate.Însă,chiar dacă pare prea complicat şi te gandeşti numai la aceste lucruri,în scurt timp o să devină doar a amintire frumoasă sau poate nu...
Tot ceea ce contează este să intri la profilul şi colegiul/universitatea pe care o doreşti şi gata.
Însă sunt mulţi paşi...şi cand te gandeşti că e doar începutul...
Cele mai frumoase momente răman orele pline de zambete de la scoala,şi parcă sunt ca un fel de tratament pentru clipele de tristete.Aceste momente vor deveni cu timpul amintiri şi cred că nimeni nu le poate uita.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: