Salut!

Bine ai venit pe blogul meu!
Nu uita: oricine are dreptul să citească aşa că şi TU eşti bine-venit!
Îţi mulţumesc că-mi vizitezi blogul.

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Din fragmentul unui autoportret:


                                       
Sunt un fir de nisip printre peste 7 miliarde de fire de nisip de pe o plajă numită Lume...
Am un vis,o realitate printre cele 7 miliarde de vise care aşteaptă să fie descoperite,la rândul lor...
Sunt "eu",la fel ca "tine" şi la fel ca toate celelate 7 miliarde de "pronume cu viaţă" ,dar totuşi suntem toţi atât de diferiţi...
Am un zâmbet,un zâmbet unic,regăsit din când în când printre 7 miliarde de zâmbete...
Am un scris unic,un scris pe care nu-l mai întâlnesc niciunde printre cele 7 miliarde de tipuri de scris,un scris care mă face să spun:NU conteaza cum scriu ci ceea ce scriu.
Exist la fel ca si ceilalţi 7 miliarde de oameni însa abia acum învat să trăiesc...
Învaţ,oricând,oriunde,orice e nevoie să ştiu,la fel ca ceilalţi 7 miliarde de învaţăcei,dar trebuie să învaţ şi cum să practic ceea ce am învăţat...
P.S.: Nu am nimic cu numerologia şi nu vreau să pun accent pe aceast număr.Este doar numărul persoanelor de pe Pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dă-ţi cu părerea: